wtorek, 15 kwietnia 2014

Wyjątkowej odwagi potrzeba, aby nie poddać się przygnębieniu i dalej trwać...

Wyjątkowej odwagi potrzeba, aby nie poddać się przygnębieniu i dalej trwać.
 Georges Bataille

Też tak dzisiaj Wam się nie chce jak mi? Chyba ta pogoda tak wpływa na samopoczucie. W takie dni jak ten jedyne czego się pragnie, to położyć się spać i wstać dopiero jutro rano. Jednak ja stwierdziłam, że spanie, to nie jest dobry pomysł. I! Postanowiłam zrobić, a raczej znaleźć sobie zajęcie, żeby nie zwariować. Wzięłam ciepły koc, herbatkę i włączyłam swój serial. Myślę, że można trochę poleniuchować. Możemy sobie pozwolić nawet na tonę słodyczy. Jest to świetny polepszacz humoru. Myślę, że takie dni są nam potrzebne. Narzekamy każdego dnia, że nie mamy czasu nawet na odpoczynek. A właśnie w taki deszczowy dzień możemy odpoczywać od rana do wieczora. Mamy wtedy dużo czasu na przemyślenia. Mamy czas tylko dla siebie, albo dla kogoś bliskiego. Grunt, to nie tracić dobrego humoru i nie zasmucać się. Jutro wstanie nowy dzień, który będzie o wiele lepszy. Ja w to wierzę i zawsze tak jest. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz